U 9 d'aprile di u 2024, i scientisti chinesi anu publicatu un articulu in a rivista Nature Chemistry nantu à u riciclamentu di materiali porosi per pruduce benzina d'alta qualità, ottenendu l'usu efficiente di i rifiuti di plastica di polietilene.
I rifiuti di plastica sò sempre stati unu di i sfidi seri chì affruntà l'ambiente glubale, è a so grande quantità di scaffolds hà causatu grandi danni à l'ecologia. In i plastichi di i rifiuti, chì ponu esse cunvertiti in sacchetti di plastica, i so "ligami di carbone-carbonu" senza lettere sò difficiuli di attivà è distrughjenu in cundizioni di bassa temperatura. Sta nova scuperta da i scientisti chinesi hà purtatu a speranza per risolve stu prublema.
Sicondu l'infurmazioni, sta tecnulugia pò cunvertisce in modu efficiente i rifiuti di plastica in benzina d'alta qualità per mezu di una seria di reazzioni chimichi cumplessi è squisiti. Questu ùn solu furnisce idee innovatori per u trattamentu di i rifiuti plastichi, ma risolve ancu u prublema di a mancanza di energia in a prugrammazione.
I sperti anu dettu chì stu risultatu hè previstu per esse appiicatu à grande scala in u futuru è prumove u sviluppu di l'industria di ricuperazione plastica. Se pò esse prumuvutu à grande scala, ùn solu riducerà a contaminazione ambientale causata da i rifiuti plastichi, ma ancu creà un valore ecunomicu considerableu. Credu chì cù i sforzi cuntinui di i scientisti, aspitteremu un futuru più pulitu è più verde.
Tempu di post: Jul-23-2024